PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=803186}
6,7 21 675
ocen
6,7 10 1 21675
6,4 13
ocen krytyków
Król wyjęty spod prawa
powrót do forum filmu Król wyjęty spod prawa

Nie jestem jakimś wielkim znawcą i nie chcą za takiego uchodzić, ale widziałem wiele produkcji Netflixa i ten moim zdaniem jest jednym z najlepszych i chyba najlepszy z kostiumowych.

Zdecydowanie polecam.

ocenił(a) film na 7
Emill

Chyba jedyny kostiumowy, historyczny film Netflixa. No i też same filmy Netflixa to wyjątkowo nisko zawieszona poprzeczka, ale ten akurat nawet daje rady. Nie jest jakiś super, ale obejrzeć można.

Emill

Słabizna niestety. Duże rozczarowanie.

ocenił(a) film na 5
Emill

a mnie rozczarował
ale
no właśnie..w sumie może dlatego, że "dziwna" postawa głównego bohatera mnie rozczarowała. Niekonsekwentność. Zdolny do nagłych, trudnych decyzji i ... niezdolny do niczego...
jeżeli (nie znam się na historii Szkocji) Netflix wiernie odwzorował tego bohatera to ok... ocenę zostawię, bo mój odbiór nadal się nie zmiana ale przynajmniej nie w Netflixie będę upatrywał straconej możliwości jaką dawał ten film..

Rithven

Paradoksalnie moim zdaniem spoko wyszło.
1. To jest kwestia innych priorytetów - historycznych - nie ważne, kto trzyma władzę, byle były niskie podatki.
2. Kwestia, z punktu widzenia szlachty - nie ważne kto rządzi - bylebyśmy byli przy kasie.
3. W ramach uzupełnienia polecam obejrzeć Braveheart, co by nie było, pewne kwestię stara się wyjaśnić - co do tego "króla", ale Bruce był tam znacznie gorzej przedstawiony.

ocenił(a) film na 5
komarichi

(Oglądałem Braveheart i to kilka razy!)
Dla mnie film jest niepełny. Zabrakło tych kilku minut by rozwinąć pewne kwestie. Czekam na obszerniejszą wersję reżyserską. Pozdrawiam!

ocenił(a) film na 6
Rithven